...منو یادت...

متن مرتبط با «عاشق» در سایت ...منو یادت... نوشته شده است

...عاشق که باشی...

  • نیلوبلاگ

    عاشق که باشی یار میخواهی فقطآشفته ای دیدار میخواهی فقطعقل از سرم بردی جنونم را ببینتو عاشقی بیمار میخواهی فقطهی با خیالت فکر فردا میکنیچشمانت را غرق دریا میکنیعاشق که باشی برای دیدنشیک شهر را یک باره شیدا میکنیاین بی قراری یادگاری از عشقت مانداین جای خالی تنم را چه بد لرزاندافسوس بی تو در وجود من آشوب استچشمان من از فراقت دگر کور استاین بی قراری یادگاری از عشقت مانداین جای خالی تنم را چه بد لرزاندافسوس بی تو در وجود من آشوب استچشمان من از فراقت دگر کور استبمیرد تو عشقت در این جان منمنی که بدون ت...

    ادامه مطلب